39730RE: [Friesland-genealogy] Eelke Harmens Tetje Edses, Aaltje Eelkes de Vries - Burgumerdam en Surhuisterveen

  • Jos
    Jul 30, 2007
      Ik heb als ouders van Aedse Tammes het echtpaar Tamme Edses X Jantsen Jans
      huw.: 04-01-1711, Oudega, [S.]

      [Bron: TRESOAR, trouwboek Herv. Gemeente Oudega, [Small.], inv.nr. 628,
      fiche 1/2]

      04-01-1711, Oudega, [Smallingerland]

      "Anno 1711 den 4den Januari zijn de huw: geboden van &vervolgens geproclam:
      van Tamme Edsis van 't Swartveen en Jantsen Jans in de Rottevalle en zijn in
      de Houwel: Staat bevestigt"

      Maar ……., AEdse Tammes was nooit gedoopt, dus echt hard maken kan ik het
      niet.

      Wel waren er twee dopen van hun kinderen

      Jan geb.: ca. 1717, doop 02-05-1728, Rottevalle

      Tettye, geb. november 1727 en doop, 02-05-1728, Rottevalle.

      Groetjes,

      Jos

      _____

      From: "fokko kloostra" <fokko_kloostra@ <mailto:fokko_kloostra%40yahoo.com>