39632Re: AW: [Friesland-genealogy] Eelke Harmens Tetje Edses, Aaltje Eelkes de Vries - Burgumerdam en Surhuisterveen

  • Hinke
    Jul 26, 2007
      Ik heb niet alles hier van gevolgd dus weet niet waar precies el etc.
      stond, maar het kan zijn dat el staat voor echtelieden. Dus dat het
      echtpaar als echtelieden nog voorkomt in 1763 en 1780.

      groet, Hinke Woudt-Westra.