      Von: Anthony Hofstee <ahofstee@...>
      An: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Gesendet: Dienstag, den 24. Juli 2007, 19:18:44 Uhr
      Betreff: Re: [Friesland-genealogy] Eelke Harmens Tetje Edses, Aaltje Eelkes de Vries - Burgumerdam en Surhuisterveen

      Jos, in mijn eigen familie gebeurt het twee of drie keer waar Aaltje
      en Akke hetselvde sijn, een keer wordt het kind Akke genoemd en met
      trouwen en overlijden Aaltje. Tony

      __________________________________ Wissenswertes zum Thema PC, Zubehör oder Programme. BE A BETTER INTERNET-GURU! www.yahoo.de/clever