      From: Cor
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, July 06, 2007 7:08 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Afbeeldingen kerken

      Yvonna,

      foto's zijn via onderstaande route op te vragen.
      Als voorbeeld de Jacobijnerkerk
      (denk om de spelling).

      succes er mee,
      Cor Seinstra

      http://www.beeldbankleeuwarden.nl/
      onderzoek
      beeldbank
      zoeken
      Jacobijnerkerk
      Toon alle resultaten
      197 foto's

      Hallo Geke

      Bedankt hoor voor de website,die had ik nog niet gevonden.

      Maar kan iemand zo vreindelijk zijn om mij te laten weten waar ik kan
      gegevens kan vinden van de Jacobina en Galileerkerk kan vinden,daar zijn
      namelijk familie in gedoopt getrouwed en begraven,voor mij crash had ik een
      hele mooie tekeningen gevonden van beide kerken dat ik nu naturlijk
      verloren bent zou het graag weer willen vinden.

      Alvast heel bedankt en een prettig weekend!

      Yvonna Both

      Canada