39222Re: [Friesland-genealogy] familie Veen

  • ineke van leent
    Jul 3 8:02 AM
      Dank jewel voor je reactie.
      nee dit heb ik nog niet gedaan. Ik dacht dat daar niet veel meer in zou staan dan
      dat er bekend is. En het klopt dat Grietje Veen heel veel mensen kunnen zijn.
      Daarom vind ik het ook zo moeilijk en vraag daarom of er iemand iets meer weet.
      Als ik in groningen in het archief kom dan zal ik de huwelijkse bijlagen eens opvragen.
      groetjes
      Ineke

      Esther van Rems-Dijkstra <esthervanrems@...> wrote:
      Heb je de huwelijkse bijlagen van zijn huwelijk met Geertje Vos al bekeken??
      Alleen op Grietje Veen, dat zouden heel veel mensen kunnen zijn, wellicht
      dat zijn opa ook Martinus heette (hij noemt een van zijn kinderen ook
      Martinus zag ik).

      Groetjes
      Esther

      Op 03-07-07 heeft ineke van leent <inekevanleent@...> het volgende
      geschreven:

      > Hallo, ik ben Ineke van Leent en ben een nieuw lid.
      > Ik en een paar ik op de site geweest en heb veel gelezen, lang nog niet
      > alles.
      > Door ziekte ben ik niet in staat aldoor naar het archief in leeuwarden te
      > gaan.
      > Als ik wat meer vragen heb kan ik dat samen doen en dan als ik een goede
      > dag heb
      > kan ik misschien dit zelf uitzoeken.
      > Maar nu heb ik een vraag.
      > Eén van mijn voorouders komt uit friesland (althans dat denk ik).
> [...]

      Get Firefox!