38690databse Oostzaan

  • mary alers
    May 13, 2007
      Hallo iedereen,

      Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een database van Oostzaan. Deze
      bevat momenteel bijna 19.000 personen. Deze database is in te zien via:

      www.katerstede.nl <http://www.katerstede.nl/> (Zaanse dorpen aanklikken) en
      via geneanet http://gw1.geneanet.org/index.php3?b=willemsdr

      Antje van katerstede.nl en ik streven ernaar om deze database zo volledig
      mogelijk te maken. Mochten jullie aanvullingen c.q. wijzigingen hebben
      vernemen wij dat graag.

      De bedoeling van de site van Antje is om een zo compleet mogelijk database
      te maken van de Zaanstreek. Via haar site kunnen ook gegevens bekeken worden
      van Westzaan, Jisp, Wormerveer en Zaandijk. Ook hier geldt voor dat alle
      wijzigingen c.q. aanvullingen van harte welkom zijn.

      Groet,Mary