      From: Nynke van den Hooven
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, April 03, 2007 3:30 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: Auteursrechten genealogische uitgaven / vrijheid van publiceren

      Theun,

      Mijn boerenverstand zegt me dat een eenmaal gegeven toestemming van één
      persoon aan één ander persoon niet automatisch inhoudt dat de betreffende
      persoon dan ook akkoord gaat met publicatie door willekeurige anderen.
      Ik zou er in ieder geval héél voorzichtig mee zijn.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.