38077RE: [Friesland-genealogy] van der meulen - muurling

  • Hans Wind
    Mar 30, 2007
      Dag Hinke,

      De site van Tresaor kende ik al wel, maar het was nog niet in mij opgekomen
      daar te gaan kijken. Na jouw mailtje heb er al wel even rond geneusd, maar
      moet nog even de tijd vinden om het serieus te doen.
      Gaat zeker gebeuren.

      Groeten,
      Hans