      Van: Sylvia Talma <bintal@...>
      Aan: Friesland Genealogie <Friesland-genealogy@onelist.com>
      Datum: zondag 12 december 1999 18:01
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Friezen naar Danzig (Pruisen) /
      Mennonieten

      >Ik ben op zoek naar het volgende artikel uit Jaarboek nummer 45
      (1991) van het Centraal Bureau voor Genealogie:
      >Ufkes, T.
      >Vlielanders, Friezen en andere Nederlanders te Danzig. Zeventiende-
      en achttiende-eeuwse gegevens in het burgerboek en de geloofsbrieven
      [met biografische gegevens].

      >Heeft iemand dit jaarboek in zijn/haar bezit en zo ja, zou ik
      (uiteraard tegen vergoeding) een kopie van dit artikel kunnen krijgen?

      >Ik ben tevens op zoek naar informatie (bijv. een passagierslijst) van
      een schip genaamd "De Zaaier", waarin Friese Mennonieten rond 1655 een
      tocht naar Danzig zouden hebben gemaakt.

      > GRAB THE GATOR! FREE SOFTWARE DOES ALL THE TYPING FOR YOU!
      >Tired of filling out forms and remembering passwords? Gator fills in
      >forms and passwords with just one click! Comes with $50 in free
      coupons!

      ---
      >Genealogy yn Frysln: http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/
    • Show all 3 messages in this topic