37699Re:[Friesland-genealogy] Re: bouncing test

  • Frans Krom
    Mar 1, 2007
      Rita,

      Dit is sinds vanmorgen 8 uur het eerste bericht wat ik krijg.

      Heb ook via de "help-desk" van Yahoo mijn zeer grote ongenoegen laten blijken. Mijn eerste bericht in de Frieslandgroep kreeg ik zelfs niet terug. Schande !

      Onderwerp gesloten.
      Mvg.
      Frans Krom

      > Datum: 01/03/07 08:21 PM
      > Van: "ritar54nl"
      > Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > CC:
      > Onderwerp : [Friesland-genealogy] Re: bouncing test
      >
      > Hallo Frans en Margreet.
      >
      > De test van Frans is als eerste bericht vandaag binnengekomen, op vier
      > van de vijf groepen. Ik hoop dat het nu weer in orde is.
      >
      > Groetjes, Rita
      >

      > --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Frans Krom

      website: www.familiewiersema.nl
      e-mail : info@...

      Inmiddels zijn er 1.900 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Bijna 4.000 Wiersema's in mijn bestand.

      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr); Wier(d)sma (Fr).