      From: reyacta
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, February 28, 2007 5:33 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Gezocht ouders van Rinze Sinnema & Janke
      Holman

      Beterschap dan maar, Ben.

      Ik lees de lijst om de een of andere reden ('ik heb niets gedaan') op
      zijn kop, en dus had ik niet gezien dat je al gereageerd had. Met al
      een antwoord op mijn vraag naar je verzameling.

      Toevallig is de echte L.F. de vader van mijn stief-overgrootmoeder.
      Dat heb je nog niet. Ymke Boersma, 26-9-1927 en Tietje Lucas Sinnema,
      ovl 13-2-1954.
      Ze hertrouwt na 1932 Lambertus Bouwes Smeding en zijn gaan wonen in
      St.Nicolaasga. Lambertus daar ovl 27-7-1953.

      En aangezien de allereerste generaties hier naast me liggen:
      I Folkert Ruurds en onbekende vrouw. Hij hertrouwt Goitske Hessels in
      1719.
      II Lucas Folkerts, geboren Wijtgaard, gedoopt 29-9-1716 Wirdum hv.

      Lucas Folkerts x Tiske Wybes 2-2-1746 Wijtgaard rk
      III Folkert Lucas ~11-12-1749 Wijtgaard rk.

      Folkert Lucas x Trientje Tjeerds Jorna 27-5-1781 Wijtgaard rk
      en xx Corneliske Atis 11-11-1787 Wijtgaard rk

      en dan begint jouw site met een I Ate ..
      waar na verloop van tijd dan jouw III Lucas Folkerts 1788 gedoopt
      wordt, wat bij mij IV zou zijn.
      Duzzzzz ...

      groet margreet.
    • Show all 2 messages in this topic