3670Re: [Friesland-genealogy] Re: familie TRIP uit Stavoren

  • J.W.F.Trip
    Jan 11, 2001

      Geachte Hamel,

      Alhoewel de kop van uw bericht luidt " familie TRIP uit Stavoren" zie ik in het bericht zelf geen enkel verband met die familie, waarvan ik afstam en
      waarover ik een groot aantal gegevens heb.

      Als het kan graag nadere toelichting.

      vr.groet,

      Foeke Trip
      tripfo@...