      Vrouw: Antje Brands Haringa
      Datum: 6 december 1822, akte nr. 32

      Geboorteakte Kollumerland, 1828
      Aangiftedatum 7 juni 1828, akte nr. 79
      Sybrand van Kammen, geboren 6 juni 1828
      Zoon van Arend Djoerds van Kammen en Antje Brands Steringa

      Geboorteakte Kollumerland, 1824
      Aangiftedatum 24 maart 1824, akte nr. 41
      Roelofke van Kammen, geboren 22 maart 1824
      Dochter van Arend Djoerds van Kammen en Antje Brants Steringa

      Overlijdensakte Kollumerland, 1841
      Aangiftedatum 26 april 1841, akte nr. 68
      Antje Brands Steringa, vrouw, overleden 26 april 1841
      Oud 54 jaar, gehuwd

      Met vriendelijke groet,

      Gerrit Oost

      stamboomoost(at)ORANgEmail.com (verwijder alle hoofdletters uit mailadres)

      Ik heb mijn stamboom online staan op:
      http://www.genealogieonline.nl/stamboom-oost