36486Overlijden Noord Holland

  • Rienk de Boer
    Dec 30, 2006
      Beste lezers,

      Olaf Nijhuis heeft de overlijdens van de afgelopen periode verzameld.
      Ik geef hierbij de in Friesland geboren overledene door.
      Rienk

      Antje HEMPENIUS, geboren op 09 03 1919 te Hennaarderadeel, overleden op 17 10 2006 te Den Helder op 87 jarige leeftijd, begraven op 23 10 2006 te Huisduinen, gehuwd.

      Roelofje LUIK, geboren op 17 02 1921 te Lemsterland, overleden op 09 09 2006 te Den Helder op 85 jarige leeftijd, begraven op 14 09 2006 te Huisduinen, weduwe van Jaap Boersma.

      Murkje BONSMA, geboren op 28 06 1918 te Sexbierum, overleden op 12 09 2006 te Hoorn op 88 jarige leeftijd, begraven op 18 09 2006 te Middenmeer, sinds 1995 weduwe van Hielke Gerkema.