36186Re: [Friesland-genealogy] ouders van Aaltje, Wobke, Willem en Sjoerd Jakobs HOEKSTRA?

  • S. Wagenaar
    Dec 2, 2006
      Hallo André,

      Verschillende leden van deze familie woonden volgens de volkstelling van
      1840 in Rottevalle onder Achtkarspelen. In mijn aantekeningen komen
      Wopke, Sjoerd en Grietje Jacob(u)s Hoekstra voor. Moeder Zwaantje Wopkes
      woonde daar ook toen ze overleed. Als je hier meer over wilt weten neem
      dan contact op.

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar

    • Show all 7 messages in this topic