36144Re: ouders van Aaltje, Wobke, Willem en Sjoerd Jakobs HOEKSTRA?

  • siebejan_postema
    Nov 30, 2006
      onderstaande Aaltje zou het kunnen zijn maar ook ik heb geen ouders
      van haar

      Persoonskaart van Foppe Liebbes Bouma
      Foppe Liebbes Bouma is geboren in 1784. Foppe Liebbes is overleden
      op 06-10-1840 in Tietjerksteradeel, 56 jaar oud. Foppe Liebbes begon
      een relatie met Aaltje Jakobs Hoekstra.

      Kinderen van Foppe Liebbes en Aaltje Jakobs:
      1 Liebbe Foppes Bouma, geboren in 1813. Liebbe Foppes is overleden
      op 13-05-1816 in Oostermeer, 3 jaar oud.
      2 Liebbe Foppes Bouma, geboren in 1820 in Oostermeer. Liebbe Foppes
      is overleden. Liebbe Foppes trouwde, 37 jaar oud, op 23-05-1857 in
      Smallingerland met Iemkjen Rienks Leistra, 32 jaar oud. Iemkjen
      Rienks is geboren in 1825 in Opeinde, dochter van Rienk Wietzes
      Leistra en Trijntje Teunis van der Meulen.

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Andre Blundell"
      <asperagus@...> wrote:

      > Hallo,
      >
      > Ik ben op zoek naar de namen van de ouders (en eventueel de
      grootouders) van:

      > Aaltje Jakobs HOEKSTRA ov: 15 jun 1866 Achtk. (83 jr, wed)
      > Wobke Jakobs HOEKSTRA ov: 13 jul 1843 Achtk. (56 jr, gehuwd)
      > Willem Jakobs HOEKSTRA ov: 12 feb 1837 Achtk. (48 jr, gehuwd)
      > Sjoerd Jakobs HOEKSTRA ov: 05 jan 1847 Achtk. (53 jr., gehuwd)
      >
      > Ik vermoed dat ze kinderen zijn van Jakob Tjeerds uit
      Surhuisterveen, maar weet dit
      > nog niet zeker.
      > Wie weet meer van deze familie uit Surhuisterveen?

    • Show all 7 messages in this topic