36138ouders van Aaltje, Wobke, Willem en Sjoerd Jakobs HOEKSTRA?

  • Andre Blundell
    Nov 30, 2006
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar de namen van de ouders (en eventueel de grootouders) van:

      Aaltje Jakobs HOEKSTRA ov: 15 jun 1866 Achtk. (83 jr, wed)
      Wobke Jakobs HOEKSTRA ov: 13 jul 1843 Achtk. (56 jr, gehuwd)
      Willem Jakobs HOEKSTRA ov: 12 feb 1837 Achtk. (48 jr, gehuwd)
      Sjoerd Jakobs HOEKSTRA ov: 05 jan 1847 Achtk. (53 jr., gehuwd)

      Ik vermoed dat ze kinderen zijn van Jakob Tjeerds uit Surhuisterveen, maar weet dit
      nog niet zeker.
      Wie weet meer van deze familie uit Surhuisterveen?
    • Show all 7 messages in this topic