35740Re: Grietje Fokkes Prins overleden waar en wanneer?

  • Froukje Wierda
    Nov 5, 2006
      -Hello Judith
      Bedankt voor je response.
      Haar man Jan de Jong is in Haskerland overleden.
      Grietje is gewoon nergens te vinden, ook niet Genlias.
      Oh well, ik probeer het wel weer met een paar maanden. Wie weet:-))
      Froukje

      -- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Judith Henstra
      <genealogie@...> wrote:

      > Hallo Froukje,
      >
      > Waarschijnlijk heb je de gegevens in het gemeentearchief van
      > Leeuwarden gevonden (http://www.gemeentearchief.nl):
      >

      > Naam: Grietje Prins, dochter van vader: en moeder:
      > Leeftijd: 68 jaar
      > Overleden: 2-6-1880
      > Burg. staat: gehuwd
      > Akte: Overlijdensakte dd. 2-6-1880 aktenr./blad: 285, nr. suppl.:
      > Gemeente: Leeuwarden
      >
      > Maar hier staat het patroniem (Fokkes) niet bij. Het komt wel
      vaker
      > voor dat de leeftijd bij overlijden niet klopt, maar om er 12
> [...]
    • Show all 3 messages in this topic