35717Grietje Fokkes Prins overleden waar en wanneer?

  • Froukje Wierda
    Nov 2, 2006
      Hello mede speurgenoten
      Ik ben naar de overlijdens datum van Grietje Fokkes Prins aan het
      zoeken.

      Grietje Fokkes Prins (6510)
      Born: 8 NOV 1824 Haskerland (Friesland)
      Father: Fokke Jans Prins
      Mother: Hendrikje Jans Euverman

      Zij was eerst met Auke Koopmans en later met Jan de Jong getrouwd.

      Ik heb in mijn gegevens het volgende:

      Grietje Fokkes Prins,
      Overl. akte Leeuwarden, 2 juni 1880, akte no. 285. Leeftijd 68 jaar.
      (Ik weet niet meer waar ik deze info gevonden heb). Nu kun je wel
      zien hoe belangrijhk het is om de bron van je info altijd op te
      schrijven.

      In ieder geval, ik denk niet dat dit de juiste gegevens zijn, want
      als zij in 1880 gestorven is, zou zij 56 jaar oud zijn en niet 68.
      Kan iemand mij helpen?
      Alvast bedankt
      Froukje
    • Show all 3 messages in this topic