35687Jan Hendriks DOLSTRA ongeveer 1830

  • Tabe Dolstra
    Nov 1, 2006
      Blijkt dat er een bericht van mij is weggevallen, vernoedelijk omdat er een
      web-site adres in voorkwam. Bij deze alsnog mijn verzoek:

      Geachte medeleden van dit Forum.

      Op de site van "Friezen in de tiendaagse veldtocht" kwam ik de naam tegen
      van ene Jan Hendriks DOLSTRA, 2 afd,ie bat, 1e comp. Inv nr 130.

      Ik ben zeer benieuwd wie deze Jan Hendriks DOLSTRA is. Komt namelijk niet
      voor in mijn bestand.

      Is er iemand die mij iets meer kan vertellen ? Het is mogelijk dat deze Jan
      Hendriks officieel de achternaam DALSTRA heeft gehad, maar ik acht die kans
      klein.

      Bvd

      Tabe