356Re: HETTEMA x van AKKER

  • Gerda
    Nov 30, 1999
      Hettema's in Zuid Afrika,

      Een mevr MF Hettema woont huidig in "de Meerpaal" (Stichting
      Nederlandse Bejaardencentrum), te Pretoria. De heer Hettema is onlangs
      overleden, maar volgens mijn weten is zijn vrouw nog in goede
      gezondheid aldaar. Hun zoon, Jan, is een bekend figuur in "SA Motor
      Rally" kringen.

      Voor informatie: "De Meerpaal", Postbus 75048, Lynnwoodrif, 0440, Zuid
      Afrika.

      Gerda

      >From: Kees Molendijk <c.molendyk@...>
      >
      >Voor eem modemloze kennis in Belgi� zoek ik
      >
      >de overlijdensplaats en -datum van:
      >
      >Anne HETTEMA, geb. Sneek 29-1-1907, tr. Leeuwarden 8-11-1930 Lieuwkje
      van
      >AKKER, geb. Leeuwarden 6-4-1907, overl. Witbank (Transvaal)
      22-8-1946, dr.
      >van Jan Johannes van AKKER en Pietje Douwes van der VEEN.
      >
      >Zij emigreerden 5-9-1939 naar Zuid-Afrika met hun zoon Anne Jan
      HETTEMA,

      > GRAB THE GATOR! FREE SOFTWARE DOES ALL THE TYPING FOR YOU!
      >Tired of filling out forms and remembering passwords? Gator fills in
      >forms and passwords with just one click! Comes with $50 in free
      coupons!

      ---
      >Genealogy yn Frysl�n: http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/
    • Show all 2 messages in this topic