35193Re:[Friesland-genealogy] sipke bleeksma en hinke jeninga

  • Frans Krom
    Oct 1, 2006
      Hallo Johan,

      Probeer deze link, Nat. Archief Canada. http://www.collectionscanada.ca/index-e.html

      Mvg.
      Frans Krom

      > Datum: 01/10/06 09:32 AM
      > Van: "Johannes Zwart"
      > Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > CC:
      > Onderwerp : [Friesland-genealogy] sipke bleeksma en hinke jeninga
      >
      > Hallo Medegenealogen, ik ben op zoek naar gegevens van de 7 kinderen van Sipke Bleeksma en Hinke Jeninga * , beiden geemigreerd en overleden aldaar < 2001 te Canada (Vancouver), heb totaal geen namen cq aanknopingspunten.
      > met vriendelijke groet Johan Zwart

      website: www.familiewiersema.nl
      e-mail : info@...

      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(Gr); Wyrsema(Gr); Wiersum(Gr).