35190Ouders van Jelle Sjoerds.

  • Klaas Rein Noppert
    Sep 30, 2006
      Beste onderzoekers.

      Bij mijn onderzoek naar de achternaam Postma uit Longerhouw, Wonseradeel kom ik geen stap verder om de ouders te vinden van Jelle Sjoerds geboren ongeveer 1724 aldaar. Hij is overleden op 28 juni 1797 ook te Longerhouw, Wonseradeel. Hij trouwde met Trijntje Jelles op 31 januari 1761 te Wonseradeel.

      Ze krijgen kinderen met de volgende voornamen: Fetje, Pier, Boukje, Sjoerd, Jetske, Tetje en Idske. Het is dus zeker dat een van deze namen van de vader en moeder van Jelle is. Sjoerd is zeker maar dan de moeder.

      Ik ben benieuwd naar de reacties.

      Met vriendelijke groeten,
      Klaas Rein Noppert.
      http://home.wanadoo.nl/krnoppert