35000Re: Ridzert Tjeerds + Dieuwke rinses ( Ritsma)

  • fokko_kloostra
    Sep 17 2:17 AM
      Ri(T)a.

      Lekker er even tussen uit, ik heb er ook al zin in, we gaan in
      october naar de algarve.
      Misschien kun je de vraag door mailen naar je nicht, zodat zij
      mogelijk zelf kan reageren.
      zo kunnen we elkaar weer aan informatie helpen.

      Groetjes
      Fokko kloostra

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "ritar54nl"
      <rritsma@...> wrote:

      > Hallo Fokko,
      >
      > Sorry dat het zolang duurde, maar ik ben vandaag terug gekomen uit
      > Oostenrijk, en heb dus geen post kunnen inkijken.
      >
      > Ik heb niets over de familie ingekeken, want ik woon in Zuid
      > Limburg, dus een beetje uit de buurt. Mijn verre nicht Imkje
      Visser -
      > Ritsma uit Burdaard zit wel regelmatig in Tresoar, dus ik denk
      dat
      > ze niets in de speciecohiers heeft gevonden, anders had ze het me
      > wel laten weten.
      >

      > Groetjes, Rita (met een t )
      >

      > --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "fokko_kloostra"

      > van