348Re: Welcome to Friesland-genealogy@onelist.com

  • H. Hagedoorn
    Nov 29, 1999
      Friesland-genealogy-owner@onelist.com wrote:

      > Welkom op de Friesland-genealogy lijst!
      >
      > Deze lijst is bedoeld voor iedereen met genalogische interesses in de provincie Friesland. U zult binnenkort vast wel merken dat de eerste berichten met vragen, opmerkingen, tips, enz. over genealogie in Friesland bij u in de postbus komen.
      > Ook kunt u vanaf nu zelf berichten sturen. Een eerste bijdrage aan de lijst zou een berichtje met de achternamen (liefst in HOOFDLETTERS), de plaatsen en de periode die u
      > onderzoekt kunnen zijn. We zijn allemaal geinteresseerd!

> [...]
      Mijn naam is HAGEDOORN

      Ik doe onderzoek naar mijn eigen voorouders HAGEDOORN uit Haule en
      Oosterwolde (vanaf 1660). Mijn voorouders zijn via omwegen uiteindelijk
      naar Roden vertrokken (ca 1760).

      Mijn belangrijkste vraag is uiteraard naar het verband tussen vele
      Hagedoorn van voor 1660. Vooral in Leeuwarden heb ik ze gevonden.

      Henk Hagedoorn
    • Show all 4 messages in this topic