      From: Annemarth Sterringa
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, August 04, 2006 11:25 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Zuiderkerkhof Drachten, Duursma

      Detje,

      Volgens mijn achterneef in wiens bezit deze familiekroniek zich
      bevindt, is het "een klein handgeschreven boekje". Hij heeft het
      ooit getranscribeerd en ook gekopieerd voor Tresoar dus daar moet
      het wel in de collectie aanwezig zijn.

      Staat de vrouw van je neef tussen deze Kalverboeren?
      http://www.home.zonnet.nl/annemarthsterringa/Kalverboer/GGdescendantT
      ree/GGchartGT.htm
      (als gebroken dan naar website en verder naar Kalverboer)

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Detje van der Laan"
      <detje81@...> wrote:

      > Hallo Annemarth
      >
      > Je hebt het over een familiekroniek, mag ik van jou de naam van
      deze kroniek? Dan ga ik nl. eens kijken of Tresoar die ook heeft.
      Mijn neef zijn vrouw stamt nl. ook van deze Kalverboeren af. Als je
      wilt kunnen we wel gegevens uit wisselen.

      > Groeten Detje
      > Detje van der Laan
      > detje81@...
      > http://www.geocities.com/detje81 (genealogie en kaarten maken)
      > http://community.webshots.com/user/detje1981 (mijn LO's)
      >
      > MSN: detje81@...
      >
      > Wordt lid van de Vaa(r)tstra e-maillijst,
      > stuur een mail naar vaatstra-subscribe@yahoogroups.com

      van Duursma Erven achter het baarhuis" begraven.
      <knip>