      From: fokko_kloostra
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, August 02, 2006 2:07 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Teye Sjoerds

      Appy mogelijk is dit hem,
      want in 1832 is weduwe hendrik tjeerds van de Veen eigenaar. Ze
      heette Iebeltje Fokkes
      Ze zijn gehuwd 29-11-1772 te eestrum ik heb van hun vier kinderen

      Zit er bij de kleinkinderen van hendrik een tjeerd, want dan is dit
      zijn zoon.

      Zal morgen de overlijdensacte van Teye Sjoerd eens opvragen in het
      archiet te Bergum.

      Dank voor je medewerking
      Groetjes fokko klootra

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries