3426Beernt Haagen

  • s.hhagen@freeler.nl
    Dec 31, 2000
      Hallo onderzoekers,

      Op 11 mei 1738 trouwden Beernt Jans haagen en Rinske Gatses, beide
      van 't Heerenveen. Hetzelfde jaar vertrekken ze naar Meppel. Hun
      kinderen noemen ze Jan, Lutte, Gatze en Garrit. De ouders van Rinske
      heb ik gevonden (Gaatze Jans en Luytsche Bonnes) maar de
      geboortedatum van Beernt (Berent,Berend) en zijn ouders heb ik tot
      dusver in het archief te Leeuwarden niet kunnen vinden. Aangezien ik
      in Noord Brabant woon en het archief in Leeuwarden dus ver weg is zou
      het heel mooi zijn wanneer iemand nadere informatie zou hebben.
      Bvd Siegfried Hagen