34209Willem geerts atsma voor Ozinga

  • P.S.Muetstege
    Jul 29, 2006
      Geachte heer Ozinga

      Ik merkte eerder op dat Uw vrouw’s familie net zo als mijn familie van
      moeders kant afstamt van Willem Frankes.
      Misschien dat we via eigen e-mail iets kunnen uitwisselen over de
      nakomelingen in “onze” takken van de stamboom?
      Ik heb inmiddels een paar info pakketten gemaakt voor de heer Kloostra en
      zou U dat ook willen toezenden, met als doel een verder uitwisseling van
      gegevens. Omdat het hier over aanhangsels aan e-mail gaat, kan ik dat beter
      via een eigen mail-adres doen.
      Vriendelijke groet
      Steven Muetstege
      muetstege@... <mailto:muetstege@...>