3418huizinga

  • nienke zwart
    Dec 30, 2000
      Beste speurders. Ben allang opzoek waar en wanneer zijn overleden Haaije (oenes) Huizinga(huisinga;Huizenga) geb. 1842 te Oosternijkerk. Ook Jildert(oenes) Huizinga is nog steeds een open plek in mijn stamboom wanneer die en waar is overleden. Hij was geboren in 1848 in Oosternijkerk. Heb ook een cc. gestuurd naar de groningen-egroup omdat men als knechten nogal eens verhuisde en dan net op de grens woonden. Wie en wie kan mij helpen? Nienke Zwart