      From: reyacta
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, July 22, 2006 2:21 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: boerderij ''het hoekje'' hardegarijp

      Appy,

      Nog gefeliciteerd met het slagen van je zoektocht.
      Ik kwam gister langs nr. 1 - want die ligt tegenover 8 waar ik moest zijn.
      Ik had geen camera mee - maar de erker is er nog, aan de voorkant. Ik
      denk dat daarboven een balkonnetje geweest is, de balustrade was wel
      weg. Verder een gigantische schuur.
      Heeft Eeke nog belang bij een foto van de situatie nu? woensdag of
      donderdag ben ik er wel weer.

      margreet

      KNIPKNIP