33677Re: steven bakker en jan bakker schoterland

  • zwartjohannes
    Jul 4, 2006
      Hallo Appy, bedankt voor het bericht, ben er blij mee nu heb ik wat
      aanknopingspunten om mee verder te gaan, en alvast bedankt dat je
      even in us argyf wilt spitten, vriendelijke groet Johan Zwart

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries
      <appydevries@...> wrote:

      > Hallo Johannes;
      > jouw oudoom Steven Bakker is
      > nooit gehuwd geweest,en woonde bij zijn zuster Wietske Bakker in.
      > Jouw oudoom Jan [Ieltsje] ,visser?woonde bij de Aschbrug in het
      Meer,er waren kinderen;
      > Zweitze,Grietje,Jopie [Johannes],Lummigje,deze heeft een tijd bij
      oudtante Wietske gewoond!
      > verder weet ik er niet veel van,maar ik wil
      > Donderdag wel even speuren in ús Argyf
      > groetsjes út Hearrenfean.
      > Appy.

      van de zonen van Johannes Bakker en Grietje Brandsma uit
      schoterland, vooral eventuele partners en nageslacht van deze beide
      heren;

      > Steven Bakker geboren 02-02-1901 en overleden 06-10-1986 te
      bovenknijpe en begraven aldaar, en van zijn broer Jan Bakker geboren
      23-11-1896 te Schoterland.