      From: Annemarth Sterringa
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, July 02, 2006 6:46 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: boerderij ''het hoekje'' hardegarijp

      Hallo Appy,

      Ten overvloede waarschijnlijk:
      Tresoar, Beeld en geluid, Fries Fotoarchief heeft een aantal foto's
      van boerderijen in Hardegarijp met adres maar zonder naam.

      http://www.friesfotoarchief.nl/Atlantis/?
      application=tha&database=tha&service=search&templatename=menu.htm

      Arg, deze url is zo lang, zal wel breken, vrees ik.

      Groetsjes út Delft,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries