      From: knehtims
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, July 03, 2006 10:03 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Geboorte/overlijdens plaats(en) Willemke Jans Smit & Tjibbe Meints Hof

      Appy,

      Al weer wat bekomen van het "plat gaan", hopelijk niet helemaal gaar
      gebakken!

      En natuurlijk weer een vraag; zou je voor mij in de aktes willen
      kijken in welke "plaats" onderstaande personen geboren, getrouwd en
      overleden zijn. In bijzondere/ongewone notaties ben ik natuurlijk ook
      weer geinteresseerd.

      Van Willemke Jans Smit is de geboorteplaats Rotsterhaule.
      Overlijdensakte Opsterland, 1890
      Aangiftedatum 6 januari 1890, akte nr. 3
      Willemke Jans Smit, vrouw, overleden 6 januari 1890

      Huwelijksakte Opsterland, 1848
      Man: Tjibbe Meints Hof
      Vrouw: Willemke Jans Smit
      Datum: 6 maart 1848, akte nr. 10

      Geboorteakte Opsterland, 1818
      Aangiftedatum 25 november 1818, blad nr. 134
      Tjibbe Hof, geboren 24 november 1818
      Zoon van Meint Pieters Hof en Lemke Willems Lap

      Overlijdensakte Opsterland, 1892
      Aangiftedatum 2 januari 1892, akte nr. 3
      Tjibbe Meints Hof, man, overleden 1 januari 1892

      Alvast bedankt voor de genomen moeite.

      Groet,
      Henk