33219Re: Opzoekvraag overlijdensgegevens Roelofjen deJong en Jelle de Jong

  • Windoos
    Jun 1, 2006
      Cor,

      Hartelijk dank voor de gedane moeite.

      Groetjes,

      Gerrit

      Zie ook: http://stamboomoost.no-ip.info
      ---------------------------------------

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Cor <cnelis@...> wrote:

> [...]
      op
      > 27-05-1859. Als ik het goed heb is Roelofjen overleden op 01-09-
      1906:

      > Overlijdensakte Doniawerstal, 1906
      > Aangiftedatum 1 september 1906, akte nr. 42
      > Roelofjen de Jong, overleden 1 september 1906, oud 47 jaar,
      gehuwd

      > Is iemand in staat om bovenstaande overlijdensakte op te zoeken
      en
      > te kijken of deze correspondeert met voorgenoemde Roelofje.
      >
      > Antwoord:
      > Roelofjen * te Oudehaske, won. en ovl. te St. Nicolaasga X met
      Jelle de Jong.

> [...]
      >
      > Eerder van Rigtje Dorhout.
      >
      > Zoon van Sipke Rinzes de Jong en Anna Maria Hanewald beide ovl.
      >

      > Overlijdensakte Sneek, 1939
      > Aangiftedatum 3 augustus 1939, akte nr. 148
      > Jelle de Jong, overleden 2 augustus 1939, oud 79 jaar, weduwnaar
      >
      > Antwoord:
      >
      > Jelle * St. Nicolaasga, won. Sneek, wedn. van Roelofjen de Jong.
      >
      > Zoon van Rein Harmens en Geeske Willems de Hei beide ovl.
      >

      > Bij voorbaat dank voor de moeite.
      >
      > Gerrit

      > Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin
      alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

      naar:

      home insurance company American family home owner insurance
      > Multi family home for sale Single family home for sale
      Family home finance

      of Service.

      > __________ NOD32 1.1456 (20060323) Informatie __________
      >
      > Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
      > http://www.nod32.nl

      19-05-06