      Van: Rens
      Datum: 06/01/06 13:45:36
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Re:waar ben ik mee bezig ??

      Karel,

      Heb gezocht naar de overlijdensakte in genlias en tresoar en kan niets
      vinden van Harmannus Broos maar wel zijn dochters.
      Morgenochtend ga ik naar de family history centre en zal daar dan op de
      film die ik het van Barradeel verder doorkijken en zien of ik daar iets
      kan vinden. Nu hoop ik maar dat hij ook in Sexbierum is overleden.

      Rens.

      com/group/Friesland-genealogy

      insurance company American family home owner insurance

      YAHOO! GROUPS LINKS

      Visit your group "Friesland-genealogy" on the web.