33166Opzoekvraag Tresoar

  • Esther van Rems-Dijkstra
    May 26, 2006
      Hallo,

      Zou iemand voor mij kunnen kijken in de volgende dossiers:
      - dossier 431 (bij Tresoar geregistreerd onder nummer 1356). Levie Cohen,
      Kelders 15, Leeuwarden, waarschijnlijk beëindigd in 1929
      - dossier 10078 (bij Tresoar geregistreerd onder nummer 9780), Fa. L.
      Cohen, Kelders 15, Leeuwarden, waarschijnlijk beëindigd in 1954.

      Ik heb deze dossiers opgekregen van de kamer van Koophandel als 2 mogelijke
      kandidaten voor de zaak waar mijn grootvader heeft gewerkt. Ik vermoed dat
      het de 2e zaak is (aangezien de eerste al voor de oorlog is beeindigd, maar
      aangezien het geen zeker sluiting is.....)

      Mijn grootvader werkte als boekhouder in een zaak voor huishoudelijke
      artikelen.
      Welk van deze twee zaken is dat? Wie zijn de eigenaren geweest en waarom
      zijn ze gestopt? Staan er meer namen in??

      Alvast bedankt als iemand de moeite wilt nemen!

      Groetsjes

      Esther

      --
      Esther at Gmail!