      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Cor
      Verzonden: dinsdag 16 mei 2006 19:26
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Opzoekvraag Buisman Philipse

      Pieter, gevonden op jouw 2 vragen van Cor Seinstra
      Huwelijksakte Weststellingwerf, 1870
      Man: Sytze Buisman
      Vrouw: Albertje Pieters Hofstee
      Datum: 4 juni 1870, akte nr. 71

      ANTWOORD:
      Sijtze *27-11-1840 Slijkenburg, won. Blankenham, boerenknecht.

      Zoon van Jan B. en Jantje Wijtzes Visser won. Spanga.

      Jan Jans Buisman +24-05-1861.

      Albertje Pieters H. *03-02-1840 gem. Weststellingwerf.

      Dr. van Pieter Roelofs H. en Johanna Gerrits de Vries.

      Huwelijksakte Weststellingwerf, 1905
      Man: Pieter Buisman
      Vrouw: Janna Philipse
      Datum: 16 september 1905, akte nr. 102

      ANTWOORD:
      Pieter B. 08-09-1871 Spanga, als enige wettige zoon vrijgesteld van de nat.
      Militie, arbeider.

      Zoon van Sijtze B. en Albertje Pieters Hofstee.

      Janna P. *20-08-1871 te 's Heer Arendkerke arr. Middelburg, dienstbode.

      Dr. van Pieter Philipse en Suzanna Westveer.

      Sijtze Buisman en beide ouders van Janna reeds ovl. bij dit huwelijk.
    • Show all 97 messages in this topic