32897Re: [Friesland-genealogy] Re: Hernieuwd verzoek: opzoekvraag inLeeuwarden

  • Cor
    May 2, 2006
      Hallo Kees.

      het gaat me juist om de huwelijksakte, waar staat dat Teunis Reus
      trouwt op 8.8.1872 in Harlingen, Trijntje Rikkers, en daar dus de
      ouders van Teunis bij. Ik weet niet of de Teunis die we op het oog
      hebben wel de Teunis is die met Trijntje trouwde. Snap je. Dus als
      je wilt kijken in de huwelijksakte van 8.8.1872, zou ik dat heel
      fijn vinden.

      Groet van Kees Stada

      Antwoord:

      Teunis * 23-04-1842 te Terschelling (toen nog Prov. N Holland), wonende te Harlingen.

      Zoon van Cornelis Teunis en Alida Buisman won. te Harlingen.

      Trijntje * 20-12-1842 gem. Harlingen.

      Dr. van Hendrik Rikkers en Janke Alberts Boonstra.

      Gegroet Cor Seinstra