32880Re: Mesdag

  • reyacta
    May 1 1:29 PM
      Willemine, Cor waar je de hele tijd mee schrijft, komt daar geregeld.

      Tresoar is het grote provincie-archief in Leeuwarden voor oa genealogie.
      Maar omdat het een Fries blad is dacht ik dat misschien bij een
      vereniging lag, die er enkel woensdagsmiddags is, of in een speciale
      bladen-bibliotheek of in een ander archief.
      Cor heeft het nu opgezocht, en het ligt gewoon in Tresoar.

      En als hij niet kon scannen, kon ik het wel weer. Dus het komt al goed.
      Margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Will J van
      Dreven-Lieuwes" <vandreve@...> wrote:

      > ooops.... dan zou ik heel vriendelijk moeten vragen dat iemand in die
      > omgeving eens zou willen kijken? het heeft echt geen haast.. maar
      zou het
      > wel zeer op prijs stellen.
      > Willemine

      elitevorming /