      From: reyacta
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Monday, May 01, 2006 3:48 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: nogmaals: Wildschut x Hoekstra en Wildschut x Stroo(i)sma en Ellens

      Dag Wim, en Wouter

      Voor zover ik kan zien trouwt Hendrik II in 1873, terwijl 1 in 1879
      met een andere vrouw een kind krijgt. (bij jou 3, maar zo hard heb ik
      niet gezocht).
      II hertrouwt 1888, maar in de bijlagen wordt neem ik aan wel huwelijk
      en overlijden eerste vrouw genoemd, en niet de '2e er tussendoor'. Die
      er dus niet was.
      Dus zijn er 2.

      Lijkt mij dat de gegevens er wel bij moesten om bigamie uit te sluiten.
      Tenzij je ineens zegt, ze waren niet getrouwd, kregen enkel samen
      kinderen.

      Margreet