32860Re: Mesdag

  • reyacta
    Apr 30, 2006
      Hallo Willemine en Cor,

      Het was me niet recht duidelijk of het wel op Tresoar ligt.
      Ik vond het op deze site:
      http://www.friesgenootschap.nl/nederlands/frysinh.htm

      Jaargang 3 (1997) nummer 4:
      Joost Vermoolen, 'Doopsgezinde elitevorming. De familie Mesdag in
      Bolsward,' Fryslân 3;4 (1997), 13-15.

      Met nog dit:Fryslân
      Nieuwsblad voor Geschiedenis en Cultuur

      Fryslân is het publiekstijdschrift van het Fries Genootschap en
      verschijnt elk kwartaal. In het tijdschrift staan korte artikelen en
      nieuwsberichten over Friese geschiedenis en cultuur.

      Als je het dan kunt vinden, Cor? Ze zullen wel blz. 13, 14 en 15 bedoelen.

      Margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Will J van
      Dreven-Lieuwes" <vandreve@...> wrote:

      > geen idee COr... ik hoorde van van Marc over dit boekje.. ik was nl
      wel op die site van Drukkerij Walburg.. maar geen sukses..
      > als het kan ...een fotokopietje/scan kunnen maken, of een digi.. zou
      je die dan kunnen sturen? zou geweldig zijn

      KNIP>KNIP
    • Show all 14 messages in this topic