32827Anthony Hofstee Wassenaar

  • Cor
    Apr 28, 2006
      Hallo Tony.

      Mijn eerste antwoord is niet aangekomen in de groep.
      Dus nogmaals.

      Wat ik toen opgezocht heb weet ik niet meer, wel dat ik
      ooit iets in het boek heb opgezocht.
      Groeten Cor.

      Antwoord:
      Luitjen Obbes W. zoon van Obbe Luitzens W. en Geertje Cornelis Wassenaar.
      Geertje doop 25-07-1710 Marrum huwelijk 03-08-1732 Minnertsga met
      Obbe Luitzens * 1700 zoon van Lutzen Obbes en Janke Haytses.

      Trijntje Obbes * 20-11-1790 Oosterwierum, + 20-04-1860 Minnertsga.
      Huwelijk met Dirk Sijdses Koopmans.
      Geen verdere gegevens in het boek.