327Brother's Keeper in Nederland

  • J.W.F. Trip
    Nov 17, 1999
      Vraag: is er in nederland een instantie of groep die zich bezig houdt
      met het programma Brother's Keeper?

      Het gaat mij in eerste instantie om het betalen van shareware die ik
      gedownload heb.

      Van Internet heb ik Brother's Keeper versie 5.2G gehaald. Ik vind het
      een aardig programma, dat ik graag naast mijn vertrouwde en voor mij
      onovertroffen Pro-Gen wil gaan gebruiken.

      Het is echter een shareware-versie en het lijkt me fatsoenlijk de makers
      voor hun moeite te betalen ($ 49,--). Ik wil echter geen geld naar
      Amerika betalen per credit-card via internet. En via een nederlandse
      bank betalen kost me te veel.

      Is er misschien een nederlandse tussenpersoon of groep die de belangen
      van Brother's Keeper behartigt?

      Dank bij voorbaat voor uw antwoord.

      Foeke Trip

      tripfo@...