32439Re: Wybe Jacobs

  • tabepap
    Apr 4, 2006
      Beste Esther,
      Wybe Jacobs is inderdaad twee keer getrouwd geweest. Zijn eerste vrouw
      Froukje Sippes komt in mijn kwartierstaat voor (dr van Sippe Jans en
      Grietje Jans te Nijeholtpade). Voor de voorouders van Wybe Jacobs kun
      je het beste contact opnemen met Loek Nijholt. Authorisatieboeken WSW
      1749: Wybe Jacobs (man van Froukje Sippes), Jan Sippes [jr], Jan
      Sippes [sr], Rixt Jannes, Jannes Sippes, Rixt Sippes en Rixt Gosses
      (wed. van Frerik Jacobs) beroepen zich op hun bloedverwantschap met de
      erflaters Jan Renkes en Wybe Renkes (test fidei commis 22 oct 1650).
      Zelf heb ik niet gezocht naar de voorouders van Wybe Jacobs.

      Groet,
      Egbert
    • Show all 4 messages in this topic