32386Re: [Friesland-genealogy] Re: Jouster Courant

  • Hinke Woudt
    Apr 2, 2006
      Johan, fijn dat de krant al geregeld is.

      En Afke, ik heb Johanna geb. ca. 1808 als een zuster van Teunis (geb.
      1814) in mijn bestand staan. Heb geen akte's gezien dus e.e.a. moet
      gecontroleerd worden.

      groet, Hinke.

    • Show all 13 messages in this topic