      From: j.j. geestman
      To: Friesland-genealogy@egroups.com
      Sent: Wednesday, December 13, 2000 10:54 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] kaarten van de gemeenten in 1811

      Dag Harry,

      Hoewel ik dacht mij al aardig te kunnen redden op het internet is het me nog
      steeds niet gelukt op de site van het Algemeen Rijksarchief kaarten te
      bekijken en eventueel in te laden. Wellicht kun je mij (en misschien ook
      andere belangstellenden) wat aanwijzingen geven. Bij voorbaat bedankt.

      Hans Geestman.