      From: Oebele Bijlsma
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, March 23, 2006 5:46 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] website

      Peter,

      Ziet er goed uit de nieuwe site. Flauw om met een fout te beginnen maar op
      de fotopagina van de familie Nijholt-Cordel staat denk ik een foutieve
      overlijdensdatum:
      Lykle Harmens Nijholt werd geboren in St.Nicolaasga op 16 januari 1838 en
      overleed in St.Nicolaasga op 25 juni 1822.

      vriendelijke groet,
      Oebele Bijlsma