      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Yvonne Blaauw
      Verzonden: zondag 29 januari 2006 14:20
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Piso

      Heya Gerard,

      Dat is leuk, de familie Piso duikt op in mijn stamboom in Brabant bij
      mijn grootmoeder (Grootenboer) in relaties met de Frel en Grootenboer,
      en aangezien mijn grootvader (Blaauw) uit Friesland komt heb ik de
      familie Piso in Friesland ook maar zover als mogelijk uitgezocht, 't zou
      zo maar kunnen dat die in Friesland ook linken nietwaar? overigens nog
      niets van gevonden

      en dan is er ook nog een Piso die trouwt met Witte in Breda, het is
      mogelijk dat die Witte ook in mijn stamboom hoort, want zo heet mijn
      andere grootvader!! die link ben ik nog aan het uitzoeken

      Heb jij de ouders van Lieuwe Douwes Piso en Jildouw Jans en al hun
      kinderen?

      is deze Lieuwe Douwes er ook een van Piso (bij een andere doop wordt
      als achternaam Faber vermeld), zo ja met wie was hij getrouwd en wie
      waren zijn ouders?

      Bolsward, geboortejaar 1764
      Bolsward, Doop Herv. gem. 1707-1772
      DTB: 139
      Dopeling: Aaltje
      Geboren op 31 augustus 1764 in Bolsward
      Kind van Lieuwe Douwes en niet genoemde moeder
      Opm.: Vader: Burger luitenant.

      of nog makkelijker, heb je een site waar ik dat op kan vinden? die van
      mij is "under construction"

      groetnis Yvonne Blaauw