31824Re: Sjoerd Ponne (was: Kornelis van Minnen)

  • ponne39meppel
    Mar 4, 2006
      Appy,

      Attent van je mij hierop te wijzen, maar de overlijdensdatum van
      Sjoerd Andries Ponne, een neef van mijn vader, was me al bekend.

      Wiecher Ponne

      In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries
      <appydevries@...> wrote:

      > Wiecher;
      > Omdat de overlijdens tot en met 1954 nu openbaar zijn vond ik deze
      akte van Sjoerd Ponne;
      > bk.H 15. akte 165.
      > Overleden 23-06-1954 [in het ziekenhuis H.veen]
      > Sjoerd Ponne [53j] veehouder geb. te
      > Ketturg [Duitsland],won.te Oldeholtpade
      > geh.met Ruurdje Koopmans,zoon van
      > Andries Ponne en van Sibbeltje Oosterloo
      > beide overleden.
      > had je dit al?
      > Groetsjes Appy.

      Wie
      > weet
      > gegevens

      > Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin
      alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

      naar:

      home insurance company American family home owner insurance
      > Multi family home for sale Single family home for sale
      Family home finance